KONTAKT OSS

Witor Entreprenør AS ble etablert i 2016 basert på erfaring fra bygging av hus og leiligheter siden 1987. Vi har spesialisert oss via LeilighetsExperten på bygging av leilighetsbygg/blokker og hadde i 2020 en aktivitetsomsetning på 103 millioner og en ordrereserve pr juni 2021 på 250 millioner. Vi har en relativt liten organisasjon, men er i sterk vekst. I en krevende bransje liker vi å være minst ett steg foran vi benytter bransjens beste løsninger for planlegging og gjennomføring av prosjekter for å utføre arbeidet med riktig kvalitet til lav pris med fokus på kvalitet, effektivitet og kontroll i byggeprosessene.

Markedsansvarlig

Selvstendig – Initiativrik – Strukturert

Er du en dyktig markedsfører som har lyst til å være det sentrale bindeleddet mellom boligkjøperen og utbygger? Da har du nå muligheten til å være med å forme en helt nyopprettet stilling i vårt selskap. Vi er en totalentreprenør som ønsker å tilby denne tjenesten i alle våre prosjekter, uavhengig av om vi selv er byggherre eller om vi bygger på vegne av noen andre. Her vil du få varierte og utfordrende arbeidsoppgaver og være med å videreutvikle markedsarbeidet og påvirke salgsresultater og markedskjennskap til et spennende selskap i sterk vekst.

Vi ønsker at de som kjøper en leilighet eller en bolig i våre prosjekter skal få tett og god oppfølging helt fra starten av og vi ser etter deg som har erfaring med og interesse for å ta ansvaret for disse oppgavene:

  • Være med å selge inn Witor som selskap overfor en byggherre, og ha tett dialog med byggherre underveis i prosjektet.
  • Forhandle og kontrahere avtaler med leverandører på tilvalgs og standard produkter.
  • Ansvarlig for etablering av showroom.
  • Tilrettelegge all kunde informasjon i prosjektet (her bruker vi programmet APEX)
  • Gjennomføre tilvalgs møter med leilighetskjøperne
  • Være vår kontakt mot megler og leilighetskjøpere
  • Ansvarlig for informasjon til leilighetskjøpere under byggeperioden
  • Gjennomføre overtagelser
  • Markedsansvar for egne leilighetsprosjekter
  • Utarbeide markedsplaner og budsjetter med tilhørende implementeringen og oppfølging for egne prosjekter
  • Planlegge og gjennomføre events
  • Gi gode markedsfaglige råd og støtte til prosjektene
  • Skrive pressemeldinger, innlegg i lokalaviser og i andre relevante kanaler
  • Utvikle effektivt markedsmateriell som bidrar til å sikre prosjektenes salgsmål, bidra til god kundetilfredshet og økt markedskjennskap til vårt varemerke

Kvalifikasjoner

  • Høyere universitets- eller høyskoleutdanning innenfor relevante fagområder
  • Erfaring fra digital markedsføring og gjerne utvikling av kundereiser
  • Gjerne bransjeerfaring fra bolig, men ikke en forutsetning.
  • Sterk formidlingsevne både skriftlig og muntlig
  • Kjennskap til Google Analytics, Google Ads, og/eller andre digitale markedsføringsplattformer
  • Gode samarbeidsevner og liker å jobbe med høyt tempo og korte frister
  • Selvstendig, initiativrik og selvgående

Som selskap er vi opptatt av høy forretningsmoral og langsiktige relasjoner til gode samarbeidspartnere. Det er viktig at du har samme verdier, og at du er en tillitvekkende og pålitelig person. Hos oss får du stor grad av frihet innenfor tildelt ansvarsområde.

Ønskes ytterligere informasjon om stillingen, kan du kontakte Jonny Arnesen i Compass Human Resources på telefon 924 96 992. I henhold til GDPR ber vi deg ikke sende CV og andre personopplysninger direkte til kontaktperson på e-post.

Søknadsfrist: Snarest og senest 9. mai 2021

AVDELINGSLEDER BETONG OG RÅBYGG
Oppbygging og ledelse av nyopprettet avdeling

Har du lang erfaring innen betongfaget, har jobbet som byggeleder på større prosjekter, og har lyst til å være det sentrale bindeleddet mellom entreprenør og underentreprenør innenfor oppføring av råbygg, betong og forskaling? Da har du nå muligheten til å være med å forme en helt nyopprettet stilling og en ny avdeling i vårt selskap. Her vil du få varierte og utfordrende arbeidsoppgaver og være med å utvikle et spennende selskap i sterk vekst.

Vi ønsker å ha en svært god planleggingsfase og tett oppfølging av våre underentreprenører. I dette ligger det en nøye samordnet fremdriftsplanlegging, tett oppfølging av fremdrift, økonomi og kontraktstyring.

Vi ser etter deg som har erfaring med og interesse for å ta ansvaret for disse oppgavene:

  • Kontrahere underentreprenører
  • Kalkulere timer innen betong faget
  • Lage fremdriftsplaner for betongkonstruksjoner/råbygg i MS Project
  • Prosjektøkonomi og materialbestilling
  • Følge opp underentreprenør(er) i byggeperioden
  • Jobbe tett sammen med prosjektleder og de som styrer de øvrige fagene i prosjektet
  • Oppbygging, ledelse og utvikling av vår fremtidige betongavdeling

Kvalifikasjoner

  • Fagbrev, mesterbrev eller relevant utdanning på Teknisk Fagskole-/Ingeniørnivå.
  • Erfaring innen byggeledelse, gjerne fra større boligprosjekter.
  • Kunnskap i Office 365 og spesielt MS Project.
  • Sterk formidlingsevne både skriftlig og muntlig. Strukturert og nøye i alt man foretar seg.
  • Gode samarbeidsevner og liker å jobbe med høyt tempo og korte frister
  • Selvstendig, initiativrik og selvgående.

Som selskap er vi opptatt av høy forretningsmoral og langsiktige relasjoner til gode samarbeidspartnere. Det er viktig at du har samme verdier, og at du er en tillitvekkende og pålitelig person. Hos oss får du stor grad av frihet innenfor tildelt ansvarsområde.

Ønskes ytterligere informasjon om stillingen, kan du kontakte Compass Human Resources ved Stein-Sverre Wold på telefon 906 88 270. Klikk på søknadsknappen for å registrere din CV og søke stillingen. I henhold til GDPR ber vi deg ikke sende CV eller andre personopplysninger via e-post direkte til kontaktpersonen.

AVDELINGSLEDER TØMRER OG PRODUKSJON
Oppbygging og ledelse av nyopprettet avdeling

Har du lang erfaring som tømrer, har jobbet som byggeleder på større prosjekter og har lyst til å være det sentrale bindeleddet mellom entreprenør og underentreprenør innenfor tømrer faget? Da har du nå muligheten til å være med å forme en helt nyopprettet stilling og en ny avdeling i vårt selskap. Her vil du få varierte og utfordrende arbeidsoppgaver og være med å utvikle et spennende selskap i sterk vekst.

Vi ønsker å ha en svært god planleggingsfase og tett oppfølging av våre underentreprenører. I dette ligger det en nøye samordnet fremdriftsplanlegging, tett oppfølging av fremdrift, økonomi og kontraktstyring.

Vi ser etter deg som har erfaring med og interesse for å ta ansvaret for disse oppgavene:

  • Kontrahere underentreprenører
  • Kalkulere timer på tømrer faget
  • Lage fremdriftsplaner for tømrerfaget i MS Project
  • Prosjektøkonomi og materialbestilling
  • Følge opp underentreprenør(er) i byggeperioden
  • Jobbe tett sammen med prosjektleder og de som styrer de øvrige fagene i prosjektet
  • Oppbygging, ledelse og utvikling av vår fremtidige tømreravdeling

Kvalifikasjoner

  • Fagbrev, mesterbrev eller relevant utdanning på Teknisk Fagskole-/ingeniørnivå
  • Erfaring innen byggeledelse, gjerne fra større boligprosjekter
  • Kunnskap i Office 365 og spesielt MS Project
  • Sterk formidlingsevne både skriftlig og muntlig. Strukturert og nøye i alt man foretar seg
  • Gode samarbeidsevner og liker å jobbe med høyt tempo og korte frister
  • Selvstendig, initiativrik og selvgående

Som selskap er vi opptatt av høy forretningsmoral og langsiktige relasjoner til gode samarbeidspartnere. Det er viktig at du har samme verdier, og at du er en tillitvekkende og pålitelig person. Hos oss får du stor grad av frihet innenfor tildelt ansvarsområde.

Klikk på søknadsknappen for å registrere din CV og søke stillingen. I henhold til GDPR ber vi deg ikke sende CV eller andre personopplysninger via e-post direkte til kontaktpersonen.

AVDELINGSLEDER VARME & SANITÆR
Oppbygging og ledelse av nyopprettet avdeling

Har du lang erfaring som rørlegger, har jobbet som byggeleder på større prosjekter og har lyst til å være det sentrale bindeleddet mellom entreprenør og underentreprenør innenfor rørleggerfaget? Da har du nå muligheten til å være med å forme en helt nyopprettet stilling og en ny avdeling i vårt selskap. Her vil du få varierte og utfordrende arbeidsoppgaver og være med å utvikle et spennende selskap i sterk vekst.

Vi ønsker å ha en svært god planleggingsfase og tett oppfølging av våre underentreprenører. I dette ligger det en nøye samordnet fremdriftsplanlegging, tett oppfølging av fremdrift, økonomi- og kontraktstyring. Vi ser etter deg som har erfaring med og interesse for å ta ansvaret for disse oppgavene:

  • Kontrahere underentreprenører
  • Kalkulere
  • Følge opp og koordinere RIV prosjektering
  • Utarbeide fremdriftsplaner i MS Project
  • Prosjektøkonomi og materialbestilling
  • Følge opp underentreprenør(er) i byggeperioden
  • Jobbe tett sammen med prosjektleder og de som styrer de øvrige fagene i prosjektet
  • Oppbygging, ledelse og utvikling av vår fremtidige VVS-avdeling

Kvalifikasjoner

  • Fagbrev, mesterbrev eller relevant utdanning på Teknisk Fagskole-/Ingeniørnivå
  • Erfaring innen byggeledelse, gjerne fra større boligprosjekter
  • Kunnskap i Office 365 og spesielt MS Project
  • Sterk formidlingsevne både skriftlig og muntlig. Strukturert og nøye i alt man foretar seg
  • Gode samarbeidsevner og liker å jobbe med høyt tempo og korte frister
  • Selvstendig, initiativrik og selvgående

Som selskap er vi opptatt av høy forretningsmoral og langsiktige relasjoner til gode samarbeidspartnere. Det er viktig at du har samme verdier, og at du er en tillitvekkende og pålitelig person. Hos oss får du stor grad av frihet innenfor tildelt ansvarsområde.

Ønskes ytterligere informasjon om stillingen, kan du kontakte Compass Human Resources ved Stein-Sverre Wold på telefon 906 88 270.

Klikk på søknadsknappen for å registrere din CV og søke stillingen. I henhold til GDPR ber vi deg ikke sende CV eller andre personopplysninger via e-post direkte til kontaktpersonen.

Motta kampanjer og nyheter

Boliger til salgsNyheter og prosjekter


Våre prosjekter

By |2021-04-30T18:51:53+02:00desember 6th, 2019|Ukategorisert|